hyee readerrss~assalamualaikum:) welcome to my oficial blog http://gurlzcumil.blogspot.com If you wanna b my fren just add me at : http://www.facebook.com/inoueantari. nice to know u guys:D!
WARNING!
Welcome to my blog. BEfore u explore to this site dont juz see it u must leave ur foot print ok^^ Respect is a must. Best-viewed with screen resolutions 1024x768. Enjoy your stay and have fun!
put your site stats here
bold,italic,underlined
Navigations

Blog Links profile Credits
سْــــــــــــــــــمِ ﷲِالرَّحْمَنِ الرَّحِيم
>heellloo peeps!im nurul antari juz call me nurul or yuy~:D >love to take pixca damn much !yes that is my hobby.LOL~ >Opsss !im oredy taken by mr shafiq since 27.o3.2011 >very hepi wif him<3 >we are happy family..kekeke

i loikkee...
Eating sanggar cheese!Ngee
sleep is also my hobby:D
Watching drama korea make me syok sendiri:p
listening jiwang song are heaven.lol


ShoutMix chat widget
[close]

all my post
December 2010 | January 2011 | February 2011 | March 2011 | April 2011 | May 2011 | September 2011 | November 2011 |

kegunaan miss call
helah kawin lain kena kantoi!:D
kisah 2 ekor burung
temuduga sorang seketari:)
surat cinta mamat rockk!:D
geram+sedih
tanggal 2 blAn 3 2011..OMG!
my blog under construction:D
arghh..stess!-.-
Cerita selepas las paper EST,ASSalamualaikumEhem.....

My pebret song

TERberanak:D
Written at Monday, March 7, 2011 | back to top

Sorang pompuan tu... TERberanak dalam lif. Punyalah dia malu... melalak dan tak mau keluar lif... Datang doktor cuba pujuklah pompuan ni... nak bawa ke hostipal.

"Marilah keluar amoi, saya bawak peligi hostipal". "Tak maulah doktor, saya malu"
Kemudian kata doktor tu... "Apa nak dimalukan, tahun lepas saya ada kes lagi teruk
punya malu.... TERberanak dalam longkang lagi!!!"

Tetiba, lagi kuat amoi tu lalak.... Doktor tercegang dan tanya kenapa nangis lagi kuat.
Kata amoi tu... "Orang tu sayalah jugak!!!!".....


haahaha!ksian ni pompuan:D